Rendivabriku meeskonna võimete iga aastane suurim ekspositsioon. Meie teha on kuni 5000 külastajaga nelja päevase festivali kogu produktsioon. Kontseptsioonist pisidetailideni. Lavad, baarid, telgid, sadam, toitlustus, glämping, karavan, telkla, vabatahtlikud jne. Festivali korraldame 7. aastat olles terve meeskonnaga algusest peale saba ja sulgedega sees, kolistades läbi kõikvõimalikud ämbrid ja vastutades kõigi oma vigade eest. Festival annab meile hulga valdkonnasiseseid kontakte, piire avardavaid ideid ja väärtuslikke meeskonnaliikmeid (aastatega on meie meeskonnast läbi käinud üle 400 inimese). See on andnud meile kindluse ja oskuse viia ellu üks kõik kui suuri või mõistuse piire kompivaid sündmusi. Suurepärane mängulaud kõikvõimalike ideede testimiseks.

Rendivabriku meeskonna ülesandeks oli korraldada Halloweeni puhul näitus, mis kirjeldaks päriselt hirmsaid asju mis maailmas tehakse.

Rendivabrik koos Balti Jaama Turuga võitis "Hirmus?" Halloweeni üritusega hõbemuna avaliku ürituse promotsioon kategoorias. Lisaks korjas sama ürituse PR eest koostöös META Advisory agentuuriga pronksi! 

Kas kurja näoga kõrvitsad on tegelikult hirmsad? Näitus „Hirmus?“ keskendus erinevate keskkonnaprobleemide faktipõhisele kajastamisele läbi 11 suursuguse kunstiteose. Sai šokeeritud, südametunnistusele koputatud ja lõppkokkuvõtteks suunatud ligi 90 000 külastaja tähelepanu sellele, mis siin maailmas päriselt õõva tekitab. 

Rendivabriku meeskonna ülesandeks oli suvepäevade kontseptsiooni arendus ja produktsioon. Seal hulgas ala planeerimine, päevased tegevused ideest teostuseni, baaride ja toitlustuse, turvateenuse, toiduala, õhtujuhi ning õhtuse programmi loomine ja haldus, lavade ehitamine, sündmuse logistika ning kogu inventari rent.

Rendivabriku meeskonna ülesandeks oli kogu suvepäevade kontseptsioon ja produktsioon. Seal hulgas ala planeerimine, päevased tegevused ideest teostuseni, baaride ja toitlustuse, turvateenuse, toidula, õhtujuhi ning õhtuse programmi loomine ja haldus, lavade ehitamine, sündmuse logistika ning kogu inventari rent.

Rendivabriku meeskonna ülesandeks oli kogu suvepäevade kontseptsioon ja produktsioon. Seal hulgas ala planeerimine, päevased tegevused ideest teostuseni, baaride ja toitlustuse, turvateenuse, toidula, õhtujuhi ning õhtuse programmi loomine ja haldus, lavade ehitamine, sündmuse logistika ning kogu inventari rent.

Rendivabriku meeskonna ülesandeks oli ca 5000m2 “chill ala” dekoratiivse kontseptsiooni väljatöötamine ja produktsioon. Telkide ja inventari paigaldus, ala dekoreerimine ja valgustamine.

Rendivabriku meeskonna ülesandeks oli terve konverentsi dekoratiivse kontseptsiooni väljatöötamine ja produktsioon. Ehitasime ja paigaldasime spetsiaalsed servamata männilauast lavaääred, tõime maakive ja elus taimi, põllulilli, rentisime inventari ja paigaldasime selle vastavalt meie dekoraatorite juhistele.

Pulm Käsmus. Flekstelgi rent, ala dekoreerimine, Lebo alade teostus, inventari rent ja lauaseaded. 

Rendivabriku meeskonna ülesandeks oli sündmuse ala dekoratiivne kontseptsioon ja produktsioon. Peavärava ehitamine, saali dekoreerimine, lilleseadete tegemine ja jõulupuu loomine.

Rendivabriku meeskonna ülesandeks oli terve sündmuse ala kontseptsiooni loomine ja workshopi läbiviimine. Kokku kuus tegevuste telki, toiduala ning pealava dekoreerimine Rendivabrku inventariga ja alale lilleseadete tegemine. Maalimise workshopis värviti UV-värvidega 2m kõrgused tähed, millest moodustus 10x2m suurune valgustatud suvepäevade pealkiri.

Rendivabriku meeskonna ülesandeks oli terve sündmuse ala kontseptsiooni loomine ja workshopi läbiviimine. Kokku kuus tegevuste telki, toiduala ning pealava dekoreerimine Rendivabrku inventariga ja alale lilleseadete tegemine. Maalimise workshopis värviti UV-värvidega 2m kõrgused tähed, millest moodustus 10x2m suurune valgustatud suvepäevade pealkiri.

Rendivabriku meeskonna ülesandeks oli Absoluti Baari konseptsiooni loomine, mööbli ehitamine ja ala dekoreerimine, valgustamine.

Rendivabriku meeskonna ülesandeks oli 3m diameetriga kella ja raamaturiiluli ehitamine saali sisenemiseks. 

Rendivabriku meeskonna ülesandeks oli ühismaali workshopi läbiviimine. Selleks maalis Laura Pormeister kokkulepitud teemas põhja, mis vormus workshopi käigus Smarteni meeskonna ja juhendaja koostöös ühismaaliks. 

Rendivabriku meeskonna ülesandeks oli terve sündmuse ala dekoratiivne kontseptsioon ja produktsioon. Peavärava ja Instagrammi seina ehitamine, elusuuruses emotikonide loomine. Flextelkide ja inventari rent.